Verkkokaupan toimitusehdot 1.6.2022 alkaen

 
1. Verkkokaupan yhteystiedot

Yritys: Esses Oy 2076021-8
Postiosoite: Ojalantie 28, 04200 Kerava
Sähköposti: [email protected]

2. Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tilauksen tehtyään tilaaja hyväksyy nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse.

3. Hinnat

Voimassa oleva hinta on se hinta, jonka asiakas näkee verkkokaupassa. Hinnat ovat Euroissa (EUR). Hinnat sisältävät arvonlisäveron. 

4. Toimitus

Mikäli tuotteita on varastossa, arvioitu toimitusaika on 1-4 arkipäivää toimitustavasta riippuen. Yli 90 % tilauksista postitetaan viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen saapumista. Mikäli lähetys tarvitaan/halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, siitä on hyvä mainita siitä tilauslomakkeella, jotta osaamme kiirehtiä toimitusta. Toimitukset tapahtuvat NetLux-kuriiripalvelun välityksellä noutopisteeseen, automaattiin tai asiakkaan antamaan osoitteeseen.

5. Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Maksutavat

Visma Pay maksunvälittäjän tarjoaman palvelun kautta voit maksaa turvallisesti pankki- ja luottokortilla, verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, laskulla tai osamaksulla. 

Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

6. Palautukset

Asiakkaiden tyytyväisyys on meille tärkeä asia. Kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa ostamansa tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla kuluttajasuojalain mukaisesti avaamaton ja myyntikuntoinen. Avattuja tuotteita emme voi ottaa vastaan. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse ([email protected]), niin saat ohjeet tuotteen vaivatonta palauttamista varten. Palautuksesta aiheutuvat kustannukset jäävät asiakkaan maksettaviksi. Noutamattomista lähetyksistä veloitamme 20 euron palautuskustannukset.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä tarkistaa paketin kunto heti sen saapuessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti asiasta vahinkoilmoitus noutopisteessä tai kuljettajalle. Ota tämän jälkeen meihin yhteyttä sähköpostitse ([email protected]) sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Ylivoimainen este (Force majeure)

Verkkokauppa ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta.

9. Riitojen ratkaisu

Etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

10. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja toimitusehtoja